Доставка и връщане на поръчка

Доставка и връщане на поръчка

За да можете да използвате нашата услуга за доставка, трябва да се спазват някои основни правила:

  1. Доставката се извършва на дата, която сме определили и ще ви се обадим поне 24 часа предварително за уточнение.
  2. Доставката се извършва на предварително договорени интервали от 2 часа.
  3. Доставка до входа на вашия блок, без да се качваме на горния етаж, освен ако не сте поръчали тази услуга, която се заплаща.
  4. Ако никой не приеме поръчката ви за обзавеждане на уговорената дата и час, нашите служители ще изчакат до 15 минути.
  5. Ако не пристигнете на адреса след предварително уговорената дата и час, се начислява допълнителна такса, която се изчислява според забавянето на вземане, обема на продукта и килограмите.

Как функционира начинът на доставка:

  • Изпращаме нашите покупки до всяка достъпна точка на територията на Република България.
  • Нашите представители за доставка ще се свържат с вас поне един или два дни предварително, за да уточним дата и час за удобната ни доставка. На този етап можем да добавим допълнителни разяснения, за да направим процеса възможно най-прост.
  • Мебелите на нашата компания ще бъдат доставени навреме според предпочитанията на клиентите за планирана доставка, затова поставяме условен интервал от 2 часа, за да компенсираме закъснения, причинени от разтоварване, трафик, метеорологични условия или други условия, които могат да възникнат по време на процеса.
  • Шофьорът ще ви се обади след последната доставка, за да ви даде по-точна оценка кога ще пристигне на място.
  • Ако никой не изпълни договорената доставка, ще трябва да изчакате, за да организирате нова доставка и да повторите целия процес по-горе – включително разходите за доставка.
  • Когато всичко върви добре и се срещнем в определеното време на определеното място, ще можете да вземете поръчката си и нашият шофьор ще се радва да ви помогне да я извадите от автомобила, но не и с пренасянето по етажи, освен ако не сте заявили предварително такава услуга.
  • Ако мебелите са тежки препоръчваме на място при доставка да има повече от 1 човек, за да може мебелите да бъдат пренесени безпроблемно.
  • След като гарантираме, че стоките са доставени така, както са произведени. Ние ще демонстрираме това с протокол за предаване на разписка и ще можете да плащате в брой или с карта на място. 

ВАЖНО:

  • Когато приемате поръчката си, моля, не забравяйте да разопаковате и се обърнете към нашите представители за доставка, за да идентифицирате евентуални проблеми.
  • Ако откриете проблем, моля, опишете го в секцията за коментари на транспортния протокол. 
  • Без този документ, доказващ наличието на проблема, вие губите правото на безплатно рекламиране, ремонт и замяна срещу съответното заплащане, ако впоследствие се установи, че е дефектен и/или липсва.
  • Мебели РЕМО ЕООД не носи отговорност за невъзможността за внасяне на закупена стока в дома на клиента по обичайния начин (през входната врата). В този случай клиентът има право да откаже закупуването на стоката, тъй като разходите за доставка и транспорт остават за негова сметка.

Здравейте,
изберете как искате да се свържете с нас.
Изберете полетата, които да се покажат. Останалите ще останат скрити. Натиснете и провлачете полетата, за да промените последователността.
  • Снимка
  • Код
  • Оценка
  • Цена
  • Наличност
  • Описание
  • Тежест
  • Размер
  • Допълнителна информация
  • Атрибути
  • Добави в количката
Click outside to hide the comparison bar
Сравни
Сравни ×
Let's Compare! Continue shopping