Доставка и връщане на поръчка
ноември 18, 2022 2023-05-14 8:28Доставка и връщане на поръчка
За да можете да използвате нашата услуга за доставка, трябва да се спазват някои основни правила:
- Доставката се извършва на дата, която сме определили и ще ви се обадим поне 24 часа предварително за уточнение.
- Доставката се извършва на предварително договорени интервали от 2 часа.
- Доставка до входа на вашия блок, без да се качваме на горния етаж, освен ако не сте поръчали тази услуга, която се заплаща.
- Ако никой не приеме поръчката ви за обзавеждане на уговорената дата и час, нашите служители ще изчакат до 15 минути.
- Ако не пристигнете на адреса след предварително уговорената дата и час, се начислява допълнителна такса, която се изчислява според забавянето на вземане, обема на продукта и килограмите.
Как функционира начинът на доставка:
- Изпращаме нашите покупки до всяка достъпна точка на територията на Република България.
- Нашите представители за доставка ще се свържат с вас поне един или два дни предварително, за да уточним дата и час за удобната ни доставка. На този етап можем да добавим допълнителни разяснения, за да направим процеса възможно най-прост.
- Мебелите на нашата компания ще бъдат доставени навреме според предпочитанията на клиентите за планирана доставка, затова поставяме условен интервал от 2 часа, за да компенсираме закъснения, причинени от разтоварване, трафик, метеорологични условия или други условия, които могат да възникнат по време на процеса.
- Шофьорът ще ви се обади след последната доставка, за да ви даде по-точна оценка кога ще пристигне на място.
- Ако никой не изпълни договорената доставка, ще трябва да изчакате, за да организирате нова доставка и да повторите целия процес по-горе – включително разходите за доставка.
- Когато всичко върви добре и се срещнем в определеното време на определеното място, ще можете да вземете поръчката си и нашият шофьор ще се радва да ви помогне да я извадите от автомобила, но не и с пренасянето по етажи, освен ако не сте заявили предварително такава услуга.
- Ако мебелите са тежки препоръчваме на място при доставка да има повече от 1 човек, за да може мебелите да бъдат пренесени безпроблемно.
- След като гарантираме, че стоките са доставени така, както са произведени. Ние ще демонстрираме това с протокол за предаване на разписка и ще можете да плащате в брой или с карта на място.
ВАЖНО:
- Когато приемате поръчката си, моля, не забравяйте да разопаковате и се обърнете към нашите представители за доставка, за да идентифицирате евентуални проблеми.
- Ако откриете проблем, моля, опишете го в секцията за коментари на транспортния протокол.
- Без този документ, доказващ наличието на проблема, вие губите правото на безплатно рекламиране, ремонт и замяна срещу съответното заплащане, ако впоследствие се установи, че е дефектен и/или липсва.
- Мебели РЕМО ЕООД не носи отговорност за невъзможността за внасяне на закупена стока в дома на клиента по обичайния начин (през входната врата). В този случай клиентът има право да откаже закупуването на стоката, тъй като разходите за доставка и транспорт остават за негова сметка.